nedjelja, 13. ožujka 2016.

RECEPT DOBIJEN TEŠKOM MUKOM IZ JEDNOG RESTORANA ZA TIRAMISU BEZ JAJA



Sastojci:
1 veće pakovanje piskota
2 d l jake nezaslađene kave
250 g Mascarponea

 
300 ml tučenog slatkog vrhnja
1 vanilin šećer
1/2 žličice cimeta
75 g šećera u prahu
1 želatina goveđeg porijekla
kakao prah za posipanje
Priprema:

 
Piškote naslažite u posudu i poškropite kavom(manji protvan). Istucite slatko vrhnje, dodajte šećer, cimet i vanilin šećer. Izmješajte. Umješajte Mascarpone i instant želatinu.
S polovicom kreme premažite piškote. Na kremustavite jedan red piškota (poškropiti kavom) i staviti ostatak kreme. Posipati kakao prahom. Ostaviti u hladnjaku da se stvrdne.


4 komentara:

  1. Najbolji tiramisu pravim JA 😉. A recept nije bio tajni, našla sam ga na omotu kalupa za torte, u Berlinu, prije (skoro)25 godina. Eto😊

    OdgovoriIzbriši
  2. Šalu na stranu, ali mi tiramisu bude za 10, svaki put, za razliku od drugih kolača koji zbog moje sklonosti ka eksperimentisanju i igri, znaju biti "svakakvi". A koristim liker od kafe, a kad ga ne uspijem naći, onda sahne-liker. A ovaj prvi mu zaista da onu posebu notu, mada se više ne sjećam da li sam recept našla na omotu kalupa ili nekim njemačkim novinama😊

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. posalji tvoj recept ja bih ti bila zahvalna i ne bih pocenila ni ovaj, jako je dobar, hvala pozdrav

      Izbriši
  3. Svaki na svoj nacin je dobar. Ja spremam prelep sa kiselom pavlakom, ali iako sam proglasena jednom od najboljih u grupi kuvarice sa Balkana nisam napisala da nesto najbolje pravim JA. Verujem i da je ovaj recept lep i prvom prilikom cu ga napraviti

    OdgovoriIzbriši